пʼятницю, 5 вересня 2014 р.

Ще залізо

Приїхало ще у кінці літа, але руки дойшли викласти тільки зараз.
З нового, два радянські накопичувачі на аудіокасетах. Їх виготовляли на базі магнітофона "Весна-309" з якого викинули все зайве. Сам магнітофон був дуже популярний а от накопичувачі "НК-03" рідкісні, про них у інтернеті не багато згадок, всього 5 лінків.



Потім дістав ще дві материнки, одна АТ, на базі процесора 386. Тут цікавий чіпсет, рідкісної фірми "Symphony" Сама плата має на борту IDE та флоппі роз'єми а також порти + кеш пам'ять, а процесор DX на 40 мгц. Досить пристойна конфігурація на ті часи.
Друга плата з брендового комп'ютера IBM PS/2, тут цікавий процесор, 486 також фірми ІВМ. Але я його ще не спішу здувати в колекцію, по-перше у мене такий є, а по-друге можливо таку материнську плату треба буде поставити у якийсь з моїх комп'ютерів IBM PS/2, адже у мене є їх кілька штук, але у якому вони стані я не знаю :(





Материнська плата від IBM PS/2 цікава ще й тим як у неї організовано математичний співпроцесор. Його тут немає, але для нього стоїть ліжечко під чіпи CPGA тобто з контактами знизу мікросхеми, але в це ліжечко вставлений перехідник на корпус мікросхем PLCC. Саме коли я побачив таку плату (ту що уже в мене є) Це мене підштовхнуло на ідею що такий перехідник має працювати і з 286-ми процесорами. У тих комп'ютерах де вже побували "колекціонери" і витягнули рідкісний керамічний 286 CPGA процесор, можна поставити не рідкісний, любий PLCC процесор, якщо його поставити через отакий-же перехідник. Сам перехідник здувається з любої неробочої плати 286 або від співпроцесора 387. Ставимо процесор до позначки першого контакту, потім ставимо у материнку також перший контакт до першого і все включається і працює.


Немає коментарів:

Дописати коментар