неділю, 8 вересня 2013 р.

E.V.O. Search for Eden - цікава не стандартна іграшка

Так сталося, що весь минулий тиждень я пролежав у лікарні. Робити особливо було нічого, тому я рятувався вбивав час з допомогою PSP.
Я знайшов чудову стару гру 1993-го року яка виходила тільки для приставки Super Nintendo, а грав я її на PSP за допомогою програми-емулятора Snes9x http://www.snes9x.com/
Гра називається: E.V.O. Search for Eden.



Іграшка являє собою екшн-рольову гру для одного гравця. Зміст гри у еволюції, ми появляємося маленькою рибою у давні часи. Спочатку потрібно плавати по океану, їсти слабших істот і тікати від хижаків. Коли ми поїдаємо інших нам даються очки і бали здоров'я (яке псують всі кого ми хочемо з'їсти або взагалі хижаки) За очки при поїданні інших ми можемо проводити еволюцію, нарощувати і міняти різні частини тіла. При цьому процесі у нас збільшується запас здоров'я і таким чином дальше ми можемо боротися з сильнішими істотами.
Такою рибкою ми появляємося спочатку:


У кінці певної ери нас чекають так звані "боси" Спочатку це буде велика хижа акула. Її перемогти було не так вже і просто, але завдяки деяким хитрощам мені це таки вдалося зробити на другий день :) Перша хитрість полягає у тому що емулятор Snes9x дозволяє зберегти любу гру у любий момент часу. Як це працює? Це подібне на зняття повного дампу з оперативної памяті приставки. Потім ми завантажуємо ці дані назад з файлу у оперативну память і гра "думає" що вона наче ніколи і не переривалася і відповідно продовжується робота. Друга хитрість, чисто фішка самої гри. Еволюцію можна проводити у любий момент часу і під час цього процесу у нас повністю відновлюється здоров'я. Тобто коли ми б'ємося з "босом" можна проводити якусь дешеву еволюцію певної, незначної частини тіла і ми будемо відновлювати повний запас здоров'я. А проводити дешеву еволюцію треба для того щоб не тратити дарма очки які заробляти тут не дуже просто (скоріше не дуже швидко)
Наступна ера амфібій, ми вибираємося на сушу і продовжуємо еволюцію. Цей рівень уже значно складніший, бали добувати важче і тут нас чекають два боси, один велика амфібія (не сильно складний бій) і далі велика оса, рівень так і називається "гігантські оси" Перед цим боєм є сумний момент, коли на початку, з печери великої оси до нас виходить поранена осою істота і попереджає нас про важкий бій, а також каже, що ми виглядаємо сильними, а потім просить з'їсти її і використати отриману силу на еволюцію і так перемогти гігантську осу. Істота помирає ми з'їдаємо її і отримаємо +1000 очок. Все це супроводжується відповідною сумною музикою і взагалі музичне оформлення гри гарне і відповідне атмосфері рівнів. Проте далі цього місьця я пройти уже не зміг.
Потім коли добрався до комп'ютера пошукав у інтернеті дані про цю гру.
Вікі: http://en.wikipedia.org/wiki/E.V.O.:_Search_for_Eden
Деякі хитрощі: http://www.gamewinners.com/snes/EVOSearchForEden.htm
Проходження (відео 10 частин): http://www.youtube.com/watch?v=gv6FHOYf-Sk
Чіти (не перевіряв): http://www.cheatzilla.com/cgi-bin/czm/cheat/7565
Скріншот з ери динозаврів:

Загалом гра справила гарне враження, зацікавила якимось особливим сюжетом, зараз таких ігор не роблять, або якщо роблять я їх не бачив, так як я не ігроман :) Сюжет гри не стандартний це не проста "стрілялка", а щось дійсно особливе

1 коментар: